środa, 12 sierpnia 2015

Hej :)

Dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem :) Mam 20 lat i jestem mamą dwumiesięcznej Marysi . Studiuję fizjoterapię zaocznie, zmagam się z codziennymi problemami a najbardziej staram się wrócić do dawnej figury. Chciałabym żeby blog był inspiracją dla innych kobiet. Ciąża to nie choroba a piękny okres gdzie niestety bardzo cierpi nasze ciało .. U mnie ciąże było widać dopiero w 8 miesiącu, wcześniej przytyłam jakieś 4 kg. Niestety radość nie trwała długo kiedy nagle zaczęłam tyć pojawiły się pierwsze rozstępy.. Dodam, że smarowałam się od 1 msc ciąży; oliwką, balsamami, bio-oil ... Następnie zaczęłam zauważać je na pośladkach, z jednej strony powoli z drugiej. Byłam załamana, ale modliłam się tylko "oby nie na brzuchu". Do porodu przytyłam 13 kg z czego brzuszek wyglądał na jakiś 30 tydzień, gorzej z udami i pośladkami.. Na swoim blogu będę zdawać wam relacje z moich postępów w ćwiczeniach, udostępniać przepisy i recenzować produkty:) Oczywiście wszystko opisywane będzie z perspektywy mamy i jej wolnego czasu:)
Zapraszam do czytania mojego bloga, oraz pisania w komentarzach pomysłu na kolejne posty !:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz